Villamoson hallottam

Villamoson hallottam

A ződ baszás

2018. június 12. - Pereszlényi Erika

Utca. Két ötvenes férfi.

– Mondom, figyejjé’, mondom, ráklikkelsz arra az izére, oszt akkor főjön az a ződ baszás.
– Ráklikkeltem, de nem jött fő’ semmi.
– De fő’ kell, hogy jöjjön.
– De mondom, hogy nem jött fő’. Hiába klikkeltem, nem történt semmi.
– Jó’ van, majd akkor megmutatom, hogy melyik izére klikkejjé’, oszt akkor amikor fő’jön az a ződ baszás, akkor arra is rákattintasz, oszt akkor ott lesz az, ahova be kő’ lépni, oszt ott akkor má’ értelemszerűen megkeresed.
– Jó’ van, de ha mondom, hogy nem jön fő’.
– De fő’ kell jönnie, mé’ melyikre klikkelté’ rá?
– Hát, amellikre mondtad. Ottan a bal főső’ sarokba.
– Bal főső’ sarokba’. Oké. De ottan mellikre, arra a képre, amelliken van az a citromsárga hogyishíjják, ottan legfölül?
– Arra, arra.
– Hát akkor pedig fő’ kell jönnie. Nem tudom, hogy mé nem jön fő’ neked. Nem lehet, hogy vírusos a géped?
– Hát, nem tudom.
– Van rajta vírusirtó?
– Hát, nem tudom.
– Akkor a’ lesz a’. Vírus. Mer’ nekem még nem volt olyan, hogy nem jött fő’.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://villamosonhallottam.blog.hu/api/trackback/id/tr9714043260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása