Villamoson hallottam

Villamoson hallottam

Az egy igaz vallás

2018. június 19. - Pereszlényi Erika

Négyehatos. Két idős néni.
– Tetszik ismerni a legújabb Biblia fordítást? Azt tessék elolvasni. Mert a többiben mind meghamisították a dolgokat. Tessék elmenni a Szent Jeromos Bibliatársulat könyvesboltjába a Teréz körúton, ott meg tetszik kapni. Abban van az igazság. Azt tessék elolvasni. Mert egy vallás van csak, a Jézus Krisztusé. Egyház az sok van, de vallás csak egy van.
– A katolikus.
– Katolikus?! Dehogy a katolikus! Hol voltak katolikusok, amikor Jézus Krisztusunk élt? Akkor nem voltak katolikusok.
– Nem, akkor zsidók voltak. Jézus Krisztus alapította a katolikus egyházat. Péter volt az első pápa.
– Jaj, dehogyis! Tessék, adok magának egy könyvet, ezt tessék elolvasni.
– Köszönöm, majd megmutatom az atyának.
– Isten őrizz! Nehogy megmutassa az atyának! Nem az atya fogja magát üdvözíteni, hanem a Jézus Krisztus! Tessék elolvasni ezt is, meg azt az új Bibliafordítást is, abban rendesen benne van a tízparancsolat. Abban nem hamisították meg. Tudja a tízparancsolatot?
– Hittant tanítottam 12 évig, már csak tudom a tízparancsolatot!
– Akkor mondja!
– Dehogy mondom, nem fogom elkezdeni itt mondani a villamoson!
– Jó, akkor majd én. (elkezdi mondani)
– Á, az nem így van. Nem így van a tízparancsolat. Reformátusoknál esetleg.
– De bizony, ez az igazi tízparancsolat! Tessék megvenni azt az új Bibliát! Az az igazi!
– Dehogy veszem, van nekem Bibliám, nem fogok egy újat venni.
– Pedig abban van az igazság. Teréz körúton van a könyvesbolt.
– Jó, jó, persze, persze. Na, én it leszállok. Isten vele!
– A jóisten vigyázzon magára! És ne tessék elfelejteni, egy a vallás, csak a Jézus Krisztusé!

A bejegyzés trackback címe:

https://villamosonhallottam.blog.hu/api/trackback/id/tr8514058260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása