Villamoson hallottam

Villamoson hallottam

Tetoválás

2018. május 28. - Pereszlényi Erika

Játszótér. Tíz-tizenhárom körüli fiúk beszélgetnek.
– Én majd akarok tetoválást. Ide akarok egy sast, a hátamra, meg valami, valami nagyon nagyot. A lábamra meg valami szöveget.
– Én is akarok tetoválást ide a karomra.
– De azt tudod, hogy azt ott meg fogod bánni?
– Tudom.
– El is ronthatják, és ott nagyon látszik. Nagyon nehéz onnan leszedni, és nagyon fáj.
– Tudom. És színeset nem is szabad, mert az berákosodik. Csak feketét. A fekete az nem rákosodik be.
– Az nem. Meg a kék se.
– Meg a zöld se.
– Csak a színes.
– Csak a színes.

20150313_9938.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://villamosonhallottam.blog.hu/api/trackback/id/tr1014007578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása