Villamoson hallottam

Villamoson hallottam

Egészségügyi probléma

2018. június 27. - Pereszlényi Erika

Király utca. Két fiú mögöttem lépked. Halálos komolyan beszélgetnek.
– Te, én nem tudom, mi van, de az egyik kisebb, mint a másik.
– Majd elmúlik.
– Neked volt már ilyen?
– Nekem? Persze. Már háromszor!
– Komolyan? Kisebb volt a zacskód?
– Ja. El kell menni kurvázni, és akkor elmúlik. Tele van gecivel, az feszíti. Az a baj.
– Attól kisebb?
– Ja.
– Attól nem nagyobbnak kellene lennie?
– Nem, fogd csak meg, be van oda szorulva a geci. Ki kell hogy jöjjön, és kész.
– Igen? Hát… lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://villamosonhallottam.blog.hu/api/trackback/id/tr2414076587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása