Villamoson hallottam

Villamoson hallottam

A cigi meg a pia

2018. május 24. - Pereszlényi Erika

Négyeshatos. Két középkorú férfi.
– Még mindig ott vagy a 15-ben?
– Ott vagyok. Nézd, pihenés szempontjából nem olyan jó hely, de a személyzet sokkal rendesebb, mint az ötben. Ide például be lehet vinni a bort. Igaz, hogy le kell adni, de reggel visszaadják.
– És akkor reggel munka előtt iszod meg? Úgy mész dolgozni?
– Nem, hanem elviszem magammal, és amikor kijövök munkából, már azonnal meg is tudom húzni.
– Ja, magamból indultam ki. Én ha délutános vagyok, addigra már bedobok két sört.
– És azt nem mutatja ki a szonda?
– Á, ha reggel iszom meg, az délutánra kimegy.
– Én most a cigiből próbálok kevesebbet. Tegnap elszívtam reggel hatkor egyet, a következőt meg csak 10 óra 14-kor. Direkt megnéztem az időt. Áprilisban találkozom a barátnőmmel, egy hetet együtt leszünk, az meg nem szereti a cigi szagát. Két dolgot nem bír. A cigit meg a piát. Úgyhogy ha vele vagyok, akkor két-három sört ha megiszok azon a héten.
– Ha tudná, hogy amúgy meg mennyit iszol!
– De nem tudja.
– Szerintem azért látja rajtad.
– Hát, ja. Lehet, hogy sejti.

A bejegyzés trackback címe:

https://villamosonhallottam.blog.hu/api/trackback/id/tr1513998812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása