Villamoson hallottam

Villamoson hallottam

Mindig lehet rosszabb

2018. július 03. - Pereszlényi Erika

Négyeshatos, hátam mögött egy nő egy másik nőnek vidáman:
"Nem ülök le, köszönöm, tényleg nem, nem kell átadni a helyet, csak kövér vagyok. Így van ez, na. De enni kell. Ha nem eszik az ember, legyengül. Ha meg eszik, hízik. Te hány éves vagy? Negyven? Én 56. Januárban voltam 56. De én még jól elvagyok, hál' istennek. A barátnőm ugyanannyi idős, mint én, és most volt szívinfarktusa. Benn van a kórházban, onnan jövök. Úgyhogy én azt mondom, örüljön az ember. Mert mindig lehet rosszabb. Csak hát ugye, ott van az ego. Azzal nem lehet mit kezdeni. Senkit nem lehet megmenteni magától. Mindenki csak magát mentheti meg. Hiába mondtam neki, ne cigizz annyit, ne igyál egy nap 15 kávét. Mozogni kell. A csontritkulás is akkor van, ha az ember nem mozog. Mert a szervezet minden nap lebont mindent, és minden nap mindent újraépít. Ha használod, újraépíti. Ha nem, és csak szétfolysz, akkor jön a csontritkulás. Igyál zöld teát, az mindenre jó. Egyrészt felfrissít, másrészt nem érzed tőle, hogy éhes vagy, úgyhogy fogyaszt is. De nagyon sok minden másra is jó. De a legfontosabb az az, hogy mit gondol az ember. Én azt mondom, hogy ha valamiről azt gondolod, hogy sikerülni fog, akkor azt már meg is csináltad. Így kell menni előre, ezekkel a gondolatokkal. Én ezt mondom."

20150504_9234.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://villamosonhallottam.blog.hu/api/trackback/id/tr5414090829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása