Villamoson hallottam

Villamoson hallottam

Csinálj vele valamit

2018. június 05. - Pereszlényi Erika

Négyeshatos. Szombat este. Két részeg fiatal férfi.
– Csináljál már vele valamit, hallod? 
– Én már beszéltem vele. Megmondtam neki szemtől szembe.
– Kevés.
– Most mi, akkor mit csináljak, verjem meg?
– Sok. 
– Hát akkor?
– A kettő között.

f150110_2513.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://villamosonhallottam.blog.hu/api/trackback/id/tr7314025252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása